אתר זה משתמש בעוגיות למטרות שונות, כמפורט במדיניות הפרטיות.

איך תהפכו בחינם לגמרי את אתר הוורדפרס שלכם לפלטפורמת וידאו קבוצתי

'עומר הרצוג',

תקופת הקורונה נכנסה בסערה לחיינו, שינתה לחלוטין את כל ההרגלים שהחזקנו לפניה.
מכוני הכושר נסגרו, אימוני כושר מתקיימים מול המחשב בסלון הבית, חדרי הישבות נותרו מיותמים ופגישות צוות מתקיימות בZOOM.
מפגשים משפחתיים הפכו להיות שיחה מרוחקת ובעצם בלית ברירה המרנו כמעט כל מפגש מהעולם הפיזי אל העולם הוירטואלי.

האינטרנט נבנה במיוחד לצורך הזה של שמירה על קשר גם מרחוק, אך עם זאת ישנו קושי גדול מאוד לאנשים רבים "לנהל" את כל המפגשים האלו.

ארגונים / עסקים / אנשים פרטיים שלא התנסו כלל במפגשים וירטואליים שכאלו מוציאים את עצמם ואת המשתמשים שלהם בתחושת בלבול גדולה שנוצרה מכמות הקישורים לשיחות וידאו, מהתוכנות השונות שצריך להוריד בכל מכשיר, בעיקר כבולים להגבלות השונות החלות על משתמשים בגירסה החינמית בפלטפורמות המוכרות (הגבלה על מספר המשתמשים, על זמן הפגישה, על איכות השיחה והווידאו וכו').

video chat

אנחנו בuPress זיהנו את הבעיה הזו מבקשות של משתמשים רבים, מהשיח שאנו עדים לו ברשת ויותר מהכל גם מתוך הצורך האישי שלנו כמי שנאלצו בדיוק כמו כולם לעשות את הטרנספורמציה הזו לשיחות וידאו במקום פגישות פיזיות.

את השלב הראשון בפתרון יצרנו דווקא מתוך צורך אישי שנתקלנו בו בחיים האישיים שלנו ושל הקרובים לנו.

למי מאיתנו אין סבתא או סבא שלא "שוחים" בעולמות הטכנולוגיה? אבא או אמא שלמדו אמנם להשתמש באייפון כבר מזמן אבל הZOOM נותר חידה עלומה עבורם. הפער הטכנולוגי הזה יצר פחד וחשש אצל אנשים רבים משימוש בשירותי Video Conference ברשת, רבים מאלו שכבר כן הצליחו במשימה נתקלו בקשיים שונים המחייבים אותם לרכוש מנויי פרימיום ובקשיים נוספים.

ולכן מעט לפני חג הפסח וכדי לסייע לכמה שיותר אנשים לחגוג את החג יחד (מרחוק) הקמנו שירות Video Conference חופשי לשימוש וחינמי לחלוטין בשם uPress meet, אליו ניתן להיכנס בקלות בלחיצה כאן.

הרעיון מאחורי הקמת השירות הייתה לאפשר לכל משתמש להצטרף לשיחת וידאו קבוצתית בפשטות דרך כניסה ללינק באמצעות הדפדפן, ללא צורך בהורדת תוכנות, ללא הגבלות – פשוט שיחת וידאו באיכות Full HD בשירות מוצפן איכותי יותר, וכמובן חינמי לגמרי.

את השלב השני בפתרון המבוסס למעשה על שימוש במערכת שפיתחנו עוד לפני כן הגינו באמצעות שימוש קל ופשוט בתוסף וורדפרס ותיק מאוד שיאפשר לכל אחד ואחת מכם ליישם בלחיצת כפתור את הפתרון שאנו מציעים ולהפוך את אתר הוורדפרס שלכם או אתר חדש שתבנו לשם כך לפלטפורמת וידאו קבוצתית מבוססת משתמשים וקבוצות לפי בחירתכם.

התוסף BuddyPress קיים כבר מעל עשור בספריית התוספים של וורדפרס, הוא מאפשר לאחר התקנה פשוטה ליצירת "רשת חברתית" מבוססת וורדפרס, בה תוכלו לנהל פרופיל אישי לכל אחד מהמשתמשים, לשלוח הודעות פרטיות בין משתמשים, לנהל קבוצות משתמשים, סטטוסים שונים למשתמשים, מיפוי קשרי חברות ועוד מגוון אפשרויות נוספות.
האפשרויות השונות של התוסף "מתלבשות" על הליבה של מערכת המשתמשים של הוורדפרס שלכם מה שהופך את המשימה לפשוטה במיוחד.

לBuddyPress אנו מוסיפים עוד Add-on קטן ונחמד בשם Buddymeet שמרחיב את יכולותיו של התוסף שלנו ומאפשר לנו להתחבר בקלות לשירות הוידאו של uPress ולשייך שיחת וידאו קבוצתית לכל אחת מהקבוצות שבחרנו להקים במערכת.

לאחר התקנת שני התוספים הללו אתם יכולים להזמין משתמשים להירשם לאתר שלכם, לצרף אותם לקבוצות המתאימות להם/ להזמין לקבוצות הרלוונטיות את המשתמשים שכבר רשומים באתר שלכם.

למעשה בלחיצת כפתור אחת להקים שיחת וידאו חינמית ישירות בתוך האתר שלכם שתהיה זמינה לחברי הקבוצה הרלוונטית בלבד . הפתרון המוצע יאפשר לכם לארגן את הקבוצות שלכם בקלות, והוספת אופציות נוספות הופכת לקלה ופשוטה מתמיד,

אם תרצו תוכלו להוסיף אל הפתרון שהצענו הרבה פתרונות משלימים כגון גביית תשלום עבור הצטרפות לקבוצה וכל פתרון אפשרי שיד הדמיון הטובה ועשרות אלפי התוספים הזמינים לוורדפרס יכולים להציע לכם…

כל תהליך ההתקנה הוא פשוט ומהיר ולא דורש יותר מעשר דקות של הגדרה על אתר קיים, אבל בשביל לעשות את זה הכי קל שאפשר הכנו מדריך וידאו קצר שיציג לכם שלב אחרי שלב את תהליך ההתקנה והסבר על השימוש.

אני מאחל לכולנו שהמשבר הזה יחלוף כמה שיותר מהר, נחזור לשגרה שהכרנו כי אם לומר את האמת – אלף שיחות וידאו לא משתוות לחיבוק אחד. אבל עד אז אנחנו כאן עבורכם, במתכונת מתוגברת בשביל להבטיח המשך פעילות תקינה עם שרידות מקסימלית בכל מצב אפשרי. אנחנו מחויבים לדרישה הזו במשך כל השנה, במיוחד בזמנים כאלו.

לנוחיותכם אני מצרף קישורים רלוונטים לתוספים הדרושים (אותם תוכלו להוריד גם ישירות בספריית התוספים): BuddyPress, BuddyMeet.
וכמובן קישור לשירות הוידאו שלנו באמצעותו הכל מתרחש:

'עומר הרצוג'

מחלוצי קהילת הוורדפרס בישראל, מתכנת וורדפרס עם ניסיון של מעל 15 שנות פיתוח, מתמחה בשיפור ביצועים לאתרי וורדפרס, טיפול בבעיות אבטחה מתקדמות. בעל רקע טכני נרחב בתשתיות פיתוח ותשתיות ענן. משפטן בהשכלתו ומרבה לעסוק בדיני מחשבים, הגנת מידע ופטנטים. חובב טבע, טיולים ובעיקר מוזיקה ויצירה ישראלית .

  • אולי יעניין אותך..

  • כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *