אתר זה משתמש בעוגיות למטרות שונות, כמפורט במדיניות הפרטיות.

שאלות ותשובות

  • תמיכה
  • פיננסי
  • מכירות
  • אבטחה ופרטיות
האם ישנה התחייבות לתקופה מסויימת לחבילת האחסון?

לא. אנחנו מאמינים שללקוח צריכה להיות עצמאות מלאה בבחירת ספק האחסון שלו בכל עת, המטרה שלנו היא מתן שירות מעולה ללקוח, הניצחון שלנו הוא לקוח שמרוצה משירות מעולה ומעוניין להישאר לקוח שלנו ולהמליץ לחבריו.

מדוע השירות של uPress יקר יותר מאשר השירות של חברות אחסון אחרות?

פשוט כי אנחנו נותנים יותר!
בכל השרתים שלנו יש מערך SSD Enterprise ובחלקם גם NVME עבור מסדי הנתונים.

פאנל ניהול האחסון שלנו הוא ייחודי ומקורי, בנינו איתו עם התאמה מלאה לWordPress בצורה חסרת תקדים.

המערכת שלנו מושתתת על טכנולוגיה איכותית המבטיחה ביצועים מעולים ואבטחה חזקה.

אנחנו מעסיקים צוות מומחי WordPress מנוסים שיוכלו לסייע לכם בכל עניין.

במה uPress שונה משאר חברות האחסון?

ישנם ארבעה קווים ברורים של הפרדה בין uPress לבין חברות אחסון אחרות – התמחות, שירות, אבטחה, וכלל הכלים שאנו מספקים – שאתם יכולים להשתמש ישירות מפנל הניהול היעודי לאתרי WordPress.

ראשית, אנו מתמחים רק בWordPress וצרכי ​​האירוח הייחודיים שלה. זה מה שהופך את uPress למובילים בתחום האחסון פרימיום לאתרי וורדפרס רציניים.

שנית, השירות והביטחון שלנו הם ראשונים במעלה. זה מה שמפריד אותנו מכל שאר חברות האחסון.

לאחר מכן, מחלקת התמיכה שלנו מאוישת על ידי אנשים שהם מומחים אך ורק בדבר אחד ויחידי – וורדפרס. ואתם יכולים להיות רגועים בלילה בידיעה שיש לכם על מי לסמוך.

לבסוף, יש לנו כלים ייחודיים שיסייעו לכם בניהול האתר שלכם, שיפור מהירות הטעינה, ועקב כך – שיפור הדירוג במנועי חיפוש. זה המטרה הסופית, נכון?

האם אפשר להוסיף דרך ממשק הניהול Cronjobs (פעולות מתוזמנות) ?

כמובן, תוכל להגדיר בקלות פעולות מתוזמנות (Cron jobs) דרך ממשק הניהול של יופרס.

האם באמת האתרים בuPress יטענו הרבה יותר מהר?

פרמטר של טעינת אתר מורכב ממספר רבדים, החל ברמת התקשורת ועד לרמת ליבת הוורדפרס,
uPress יודעת לתת מענה מושלם בכל הרבדים במטרה להגיע לאופטימיזציה ויעילות מקסימלית ולאורך זמן.
אנו מבצעים זאת בעזרת מגוון כלי אופטימיזציה הפועלים באופן קבוע ומבוקר על האתרים ועל השרתים של יופרס.

זוהי הסיבה שלקוחותינו בדר"כ רואים שיפור של 2x-6x במהירות טעינת העמודים שלהם כאשר הם מגיעים מספקי אחסון כלליים הקיימים בשוק.

כמה זכרון RAM אני מקבל בשרתים המשותפים?

בשרתים המשותפים השימוש במשאבים הוא נתון המשתנה בין האתרים השונים המאוחסנים על גבי אותו שרת, (להבדיל משרתי הVPS – שם המשאבים הם בלעדיים).
השרתים המשותפים שלנו מורכבים מחומרה עדכנית וטכנולוגיות מתקדמות שמביאות איתן ביצועים מרשימים ואבטחה גבוהה. אנו מנטרים את הפעילות בשרתים ומנהלים אותם על מנת שהאתרים יקבלו את המשאבים הנדרשים לפעילות תקינה ויציבה ככל הניתן.

כיצד ניתן להעביר את האתר שלי משרת האחסון הישן אל חבילת uPress החדשה שלי?

מעבר לuPress מעולם לא היה קל יותר, עם שירות ההעברת האתרים שלנו אשר מבוצע על ידי מנהלי ההעברה המקצועיים שלנו, אנחנו נעביר את הקבצים ובסיס הנתונים משרת האחסון הישן שלך אל חבילת האחסון החדשה שלך ב uPress. ברגע יצירת החבילה, העבירו בקשה להעברת אתר מהשרת הנוכחי דרך פאנל הניהול ומנהלי ההעברה המנוסים שלנו ידאגו לכל השאר.

כיצד ניתן לקבל עזרה מצוות התמיכה שלכם?

לפני פניה לצוות התמיכה, מומלץ לעיין בסרטוני ההדרכה המפורטים שלנו במרכז התמיכה, המכסים את הנושאים העיקריים. במידת הצורך, ניתן לפנות לצוות התמיכה דרך ממשק הניהול או בטלפון, ולקבל מענה מקצועי.

יש לי אתר שעיקר הגולשים שלו הם מחו"ל, האם האחסון יתאים?

בעת פתיחת חבילת אחסון ניתן לבחור את מיקום השרת עליו האתר יאוחסן (יש לנו שרתים בארץ ובחו״ל), אתה מוזמן לבחור לאחסן את אתרך באחד מהשרתים שלנו בחו״ל ובכך להיות נגיש יותר אל קהל היעד שלך.

במידה ובכל-זאת תבחר לאחסן את אתרך על-גבי שרת בישראל, תוכל להשתמש בשירות הCDN שאנו מציעים – דבר שמשפר משמעותית את חווית הגלישה באתר לגולשים מחו"ל.

האם אתם מספקים גיבויים?

כן, אנו מבצעים גיבויים יומיים לכל האתרים המאוחסנים אצלנו, כך שלכל אתר יש היסטוריית גיבויים של 30 ימים.
בנוסף ולרבות למקרה חלילה שבו ייפגעו מערכות הגיבוי שלנו, העמדנו לרשותכם בממשק הניהול אפשרות נגישה ופשוטה להוריד גיבויים ידניים לאתר שלכם, בכל תדירות שתבחרו וחשוב שתעשו כן.

האם ישנם תוספי וורדפרס אשר לא יעבדו על גבי האחסון שלכם?

כיום ישנם מעל 40000 תוספים בספריית התוספים של וורדפרס, אנחנו לא מאפשרים להפעיל רק מספר מזערי של תוספים על גבי שרת האחסון המנוהל שלנו,
לכן רוב הסיכויים שאם ברצונכם להשתמש בתוסף מסויים אתם יכולים להרגיש חופשי להשתמש בו!
להלן רשימת התוספים הלא מאושרים – בקישור הבא

האם אני יכול לקבל Class ip אחר?

ניתן על ידי השירות של Seo Edge, הזמין בתשלום, בעבור כלל לקוחות uPress (בחבילות השרת המנוהל או בעלי שרת VPS),
אנו מאמינים ששירות זה יכול לספק תועלת רבה גם לבעל האתר באופן ישיר וגם לחברת קידום אתרים כאחד.
אנו מזמינים אתכם להתנסות בשירות ולקבל פרטים נוספים תחת חבילות אחסון SEO.

האתר שלי נפרץ, איפה להתחיל?

אנשי התמיכה שלנו עומדים לרשותכם והם יסייעו לכם ככל הניתן על מנת לאתר את החולשות והפירצות הקיימות, ובמידת הצורך אף יציעו לכם שירות סריקה מתקדם.
למרות שמדובר במלאכה שלעתים מרגישה סיזיפית ובוודאי לא מהנה, אנו נאלצים להזכיר לכם כי על מנת לצמצם בצורה ניכרת את הסיכונים לאירועי סייבר, אין מניעה מקיום בדיקות שוטפות של רכיבי האתר, התוספים השונים, עדכון גרסאות, התעדכנות בחולשות וטיפול בסגירתן וכיוצא באלה. שמירה על אתר האינטרנט שלכם מחייבת אתכם להקפיד באופן שוטף על דברים אלו. 

האם אתם יכולים להבטיח לי שלא יתרחשו אצלכם אירועי סייבר ואבטחה?

אנו עושים מאמצים ניכרים ומשקיעים משאבים משמעותיים בהגנה ואבטחה על המערכות שלנו, ועושים על מנת לעמוד בסטנדרטים ראויים.
ואולם אף גורם איננו חסין בפני אירועי סייבר, כולל כמובן אנחנו.
לכן בין היתר דאגנו להנגיש לכם מערכת גיבויים מתקדמת המאפשרת לכם להוריד גיבויים ידניים של האתר בתדירות הרצויה ואנו ממליצים לעשות כן.

לאיזה אתרים מתאימים שירותי האחסון שלכם?

שירותי האחסון שלנו הינם בעיקרם "גנריים", כלומר הם ניתנים במסלולים ומפרטים קבועים, והם מיועדים לאתרי תדמית ובלוגים (ו/או לחלק התדמיתי של האתר), ולא לניהול "מאגרי מידע", אחסון מידע בעל רגישות, דוגמת מידע רפואי, מידע פיננסי, עניינים הנוגעים לצנעת הפרט ועוד, ואף לא נועדו לאחסון ושמירת מידע עסקי.
במידה, למשל, שמדובר באתר שמשמש כחנות מקוונת אין לבצע סליקה באתר (אלא באמצעות חברת סליקה ייעודית בעלת התקנים הרלוונטיים) ואין לנהל "מאגרי מידע", רשימות וכו' באתר.
במידה שיש לכם ספקות בנוגע להתאמת השירות לאתר שלכם, היוועצו בגורמים משפטיים ומקצועיים לפני שאתם מתקשרים איתנו.

איזה מידע אתם שומרים אודות הלקוחות שלכם?

אנו עושים על מנת לשמור מידע מועט ככל האפשר ולמעשה את המידע המינימלי הנדרש על מנת שנוכל לתת ללקוחותינו את השירותים שלנו. במסגרת "מדיניות הפרטיות" המפורסמת באתר האינטרנט שלנו, תוכלו לקרוא על כך יותר.

איך אתם מגינים על המערכות שלכם?

אנו מיישמים מדיניות הגנה על המערכות שלנו הכוללת אמצעי אבטחה ברבדים שונים, שמירה על סטנדרטים הולמים לתחום עיסוקינו, וטיפוח תרבות ארגונית המסייעת בצמצום סיכוני האבטחה והמוכנות למקרי קצה. לשם כך אנו משתמשים במגוון פיתוחים פנים ארגוניים בתחום ההגנה וההתאוששות, ובמגוון מוצרי אבטחה של חברות מוכרות. שכבות ההגנה על המערכות המרכזיות שלנו כוללות מערכות ומוצרים מגוונים, סריקות, ניטורים, אנטי וירוסים, שירותים חיצוניים שונים, ועוד. כחלק מהמערך שלנו אנו מקיימים מנגנון שנועד לסייע בידינו להתאושש בעת קרות אסונות.

איזה פעולות אתם ממליצים לי לעשות על מנת להגן על אתר האינטרנט שלי?

עליכם לערוך באופן קבוע בחינות מדוקדקות של האתר, רכיביו ותוספיו, ולדאוג לסגור כל חולשה שמתגלה, לעדכן את גרסאות רכיביו, וכמובן ליישם מדיניות הולמת של סיסמאות ושמירה על תחנות קצה ושיתוף אחרים בצורה מבוקרת בדרכי הגישה לניהול האתר שלכם. הקפדה על דברים אלו עשויה לצמצם באופן ניכר את הסיכונים. אנו עצמנו מפעילים כלים שונים כדי לסייע לכם ולהקל עליכם גם בתחום ההגנה על האתר שלכם, אך כלים אלו מוגבלים וחלקיים, ולא נועדו להחליף את כל אותם פעולות ואמצעים שעליכם לנקוט כאמור.

אני רוצה שחשבוניות המס יגיעו ישירות למנהל/ת החשבונות שלי

ניתן להגדיר באופן עצמאי כתובות מייל נוספות אשר ישלחו אליהם עותקים של החשבוניות דרך המערכת.
כל מה שצריך לעשות הוא לגשת אל פאנל הניהול > בתפריט האישי בחלק העליון לבחור בחשבוניות העסקה שלי > ולהוסיף כתובת מייל נוספת למשלוח חשבוניות.

מהן אפשרויות התשלום?

ניתן לשלם תשלום שנתי או חודשי בכרטיס אשראי (ויזה,ישראכרט,אמריקן אקספרס) או PayPal.

אופציה נוספת לתשלום שנתי הינה בהעברה בנקאית (בתשלום שנתי בלבד)