אתר זה משתמש בעוגיות למטרות שונות, כמפורט במדיניות הפרטיות.

בלוג

❤️ אוהבים WordPress? בואו נדבר על זה.

המדריך המלא לאבטחת אתר וורדפרס

ישנו מיתוס שמתגלגל ברחבי הרשת שאומר כי וורדפרס הינה מערכת שלא מאובטחת מספיק המזמינה המון ניסיונות התקפה \ פריצה, עקבו אחר המאמר הבא המסביר מה ניתן לעשות כדי לחזק את האבטחה באתרי וורדפרס על ידי מספר פעולות פשוטות שיתנו לכם שקט לטווח הארוך.

מה זה לעזאזל WAF, האם באמת זה יעזור לי להגן על אתר הוורדפרס שלי, והאם נכון שזה חשוב עוד יותר דווקא לעצלנים?

מרוב עצים לא רואים את היערהשנה היא 2023. אינטרנט זה דבר בסיסי כמעט כמו חשמל; מדענים טוענים שעוד שנייה המחשב הקוונטי כאן; טוויטר נרכשה על ידי מאסק; והמילה "סייבר" נפוצה…

חובת פירוט הסדר הנגישות של העסק באתר האינטרנט

כבעלי אתרי אינטרנט, בוני אתרים ומעצבים, ובכלל, קרוב לוודאי שהינכם מודעים לסוגית הנגשת אתר האינטרנט ולחובות המשפטיות הנוגעות לכך. אם הינכם בעלי עסק "רגיל", לא מקוון, הינכם גם מכירים את…

למה החלטנו לתרגם לעברית את הGDPR

החלטנו, אפוא, להרים את הכפפה, ולהביא לתרגום לעברית את הרגולציה (את הקודקס עצמו, המורכב מ99 פרקים), ולהנגיש אותה לכל המעוניין, ללא תמורה, על מנת שכל אדם יוכל להתרשם מהדברים בעצמו, באופן ישיר.

נעים מאד: IPv6

סיכויי די טוב שאם תשאלו על כך, לא תדעו להשיב האם המחשב האישי שלכם קיבל גם כתובת IPv6. הפרוטוקול החדש מביא איתו יתרונות משמעותיים בהיבטים מגוונים, דוגמת נושאי אבטחת המידע, סודיות ואמינות נתונים, אותנטיקציה ועוד. בעלי עסקים ואתרים שינגישו עצמם לIPv6, יזכו ליתרונות משמעותיים במנועי החיפוש וברחבי הרשת

למה חשוב לאחסן את האתר בישראל

אם הגעתם לעמוד זה, ככל הנראה אתם מתעניינים לאחסן את אתרכם בישראל.ובכל זאת, קיימת דילמה של ממש (אחרת, לא הייתם פה). מצד אחד, האחסון בישראל נחשב יחסית יקר ומנגד, אין…

NoSQL Mode – מצב מטמון אגרסיבי כפתרון לכמות משתמשים גדולה

כחברה הנותנת שירות בתחום אחסון אתרים (ובמיוחד אתרי וורדפרס) אנחנו נתקלים בלא מעט בקשות עבור אתרי וורדפרס עם תנועת משתמשים מאוד גדולה לתקופת זמן קצרה. במאמר זה אני הולך להציג בפניכם את מגוון הפתרונות הקיימים ב uPress עבור כמויות גולשים גדולות (פיק בזמן אמת). אבצע סקירת ביצועים ובדיקת עומסים של כ-1000 משתמשים אמיתיים בו זמנית (בזמן שיא), ואציג כיצד עומס כזה עלול להשפיע על השרת ועל זמן הטעינה.

איך תהפכו בחינם לגמרי את אתר הוורדפרס שלכם לפלטפורמת וידאו קבוצתי

תקופת הקורונה כופה עלינו שינויים בדרך בה אנחנו מנהלים את הקשרים החברתיים והעסקיים שלנו. האינטרנט נבנה במיוחד לאפשרות של שמירה על קשר גם מרחוק, אך עם זאת ישנו קושי גדול מאוד לאנשים רבים "לנהל" את כל המפגשים הווירטואליים האלו. במאמר הבא ובסרטון המצורף אליו נראה לכם כיצד תוכלו להפוך בקלות את אתר הווורדפרס שלכם לפלטפורמה חברתית בעלת יכולת לניהול שיחות וידאו קבוצתיות, כל זה - לגמרי בחינם !

100 הקטגוריות המובילות שצמחו או דעכו ב eCommerce בתקופת הקורונה

כדי לבדוק איך התקופה הזו משפיעה על הרגלי הקניות שלנו, על מה אנחנו צורכים בימים אלו, ביצענו סקירה של מכירות הeCommerce ברחבי ארה"ב והפקנו רשימה של 100 הקטגוריות הצומחות ביותר בתחום ו- 100 הקטגוריות הדועכות ביותר בתחום. הנתונים מפתיעים.

מה זה Elasticsearch ואיך הוא יכול לשפר אתרי וורדפרס?

במאמר הבא נציג בפניכם את היתרונות והחסרונות שבשימוש ב Elasticsearch לעומת שימוש בחיפוש סטנדרטי של מערכת וורדפרס. נסביר איך מתבצע תהליך ההתקנה של שרת Elasticsearch וכיצד ניתן להגדיר בקלות את ההתממשקות למערכת וורדפרס ועל ידי כך לשפר את זמני החיפוש באתר במאות אחוזים !

הודעה חשובה ללקוחות uPress עקב נגיף הקורונה

בימים מאתגרים אלו בהם העולם כולו מתמודד עם נגיף הקורונה וכפועל יוצא מכך עם המשמעויות האדירות והצעדים למלחמה בו טומנים בתוכם.