אתר זה משתמש בעוגיות למטרות שונות, כמפורט במדיניות הפרטיות.

הודעה חשובה ללקוחות uPress עקב נגיף הקורונה

נתי אברג'ל,

לקוחות יקרים,

בימים מאתגרים אלו בהם העולם כולו מתמודד עם נגיף הקורונה וכפועל יוצא מכך עם המשמעויות האדירות והצעדים למלחמה בו טומנים בתוכם.

אנו עדים לעליה של עשרות אחוזים בפעילות המבוססת על גבי האינטרנט, בראש ובראשונה בפעילות עסקית, עלייה בפעילות ובשימוש במשאבי הרשת, ובעוד מגוון תחומים הנובעים בעקבות השהייה בבתים והמעבר לפעילות בעולם הווירטואלי.

כחברה המאחסנת עשרות אלפי אתרים בישראל ובעולם ומגוון מערכות שונות – אנו מבינים את התפקיד הקריטי שלנו במצב זה בהבטחת ההמשכיות העסקית שאנו מחויבים לספק ללקוחותינו, ואנו ערוכים לכך.

חשוב לנו לעדכן אתכם בהערכות שלנו בuPress למצב המאתגר שניצב בפני כולנו:

ראשית, הבריאות והבטיחות של העובדים בחברה נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו.
אנו נוקטים במגוון צעדים לדאוג לשלומם, ולהבטיח שנוכל לספק המשכיות עסקית מקסימלית.

בין הצעדים בהם נקטנו – ביצענו הפרדת פיזית של פעילות צוותים שונים, הקמת מערך מאובטח שיאפשר עבודה מרחוק לכלל עובדי החברה וכל זאת ללא כל פגיעה בתפקוד מערכות החברה, זמינות התמיכה ללקוחות, יכולות הרשת והענן של החברה להתמודד עם עומסים גבוהים ואיומים שונים.

בנוסף לכך, אנו מבצעים ניטור שוטף וקפדני של מערכי האחסון והתקשורת של החברה, התשתית שלנו יציבה ואיתנה מאוד אך עם זאת עיבינו בצורה משמעותית את מערך השרתים של החברה וכמו כן ביצענו שדרוגים משמעותיים מאוד בקווי התקשורת ובקצבי החיבור. וכל זאת על מנת להבטיח המשכיות עסקית מקסימלית גם במקרה של חלילה החמרה נוספת במצב.

העלייה המשמעותית בפעילות ברשת מביאה לצריכת תעבורה גבוהה במיוחד אצל רבים מלקוחותינו, אנו מבינים את המשמעות הקריטית עבור לקוחותינו כתוצאה מכך ואת הקושי להתמודד עם כך, לכן החלטנו להסיר את מגבלות נפח התעבורה החודשי מכלל החבילות של כל לקוחותינו, כל זאת למשך ששת החודשים הקרובים, עד לתאריך 1.10.2020 תוך תקווה שלא נדרש לכך לאחר מכן.

בנימה אישית, אני רוצה להודות לכם מעומק הלב על האמון בנו.
אנחנו מדינה קטנה ומלוכדת, עברנו ימים קשים בעבר וביחד נצלח גם את אלו.
בברכת בריאות שלמה,

נתנאל אברג'ל
מנכ"ל uPress

נתי אברג'ל

מייסד uPress, מומחה Linux, מתכנת Backend בכיר, מנהל רשתות, מתמחה בשיפור ביצועים לאתרי וורדפרס, טיפול בבעיות אבטחה מתקדמות, והקמת מערכי שרתים מורכבים. שותף פעיל במספר פרוייקטים מעניינים בתחום המוגשים כתרומה לקהילה - WiPi, Enable, Greenicon, Speedom, ועוד..

  • אולי יעניין אותך..

  • תגובה אחת על “הודעה חשובה ללקוחות uPress עקב נגיף הקורונה”

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *