שאלות נפוצות

הרחב הכל צמצם הכל

במה uPress שונה משאר חברות האחסון?

ישנם ארבעה קווים ברורים של הפרדה בין uPress לבין חברות אחסון אחרות - התמחות, שירות, אבטחה, וכלל הכלים שאנו מספקים - שאתם יכולים להשתמש ישירות מפנל הניהול היעודי לאתרי WordPress.
ראשית, אנו מתמחים רק בWordPress וצרכי ​​האירוח הייחודיים שלה. זה מה שהופך את uPress למובילים בתחום האחסון פרימיום לאתרי וורדפרס רציניים.
שנית, השירות והביטחון שלנו הם ראשונים במעלה. זה מה שמפריד אותנו מכל שאר חברות האחסון.
לאחר מכן, מחלקת התמיכה שלנו מאוישת על ידי אנשים שהם מומחים אך ורק בדבר אחד ויחידי - וורדפרס. ואתם יכולים להיות רגועים בלילה בידיעה שיש לכם על מי לסמוך.
לבסוף, יש לנו כלים ייחודיים שיסייעו לכם בניהול האתר שלכם, שיפור מהירות הטעינה, ועקב כך - שיפור הדירוג במנועי חיפוש. זה המטרה הסופית, נכון?

כמה זמן לוקח תהליך העברת האתר מהשרת הקודם?

אנחנו נעשה את כל המאמצים להעביר את אתרכם בפרק הזמן הכי קצר שניתן. בדר"כ פעולה זו אורכת עד 24 שעות מרגע העברת הבקשה.

מה מספר הטלפון של מוקד השירות?

מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות שלנו הוא
1700-552-888.
המוקד פעיל בימים ראשון עד חמישי
בין השעות 9:00-17:00
מערכת הפניות האינטרנטית שלנו עובדת ברוב שעות היממה ומטפלת בתקלות קריטיות 24 שעות ביממה.

האתר שלי נפרץ, איפה להתחיל?

הגעתם לחוף מבטחים! זה הזמן לתת למקצועני וורדפרס טיפול, לאחר המעבר של האתר שלך לשרתים שלנו האתר שלך יסרק וינוקה מפירצות אבטחה קיימות, המערכות האוטומיות שלנו אף תתן לך סריקת חולשות אבטחה והמלצות\כלים לטיפול.

האם באמת האתרים אצלכם ירוצו הרבה יותר מהר?

פרמטר של טעינת אתר מורכב ממספר רבדים, החל ברמת התקשורת ועד לרמת ליבת הוורדפרס,
uPress יודעת לתת מענה מושלם בכל הרבדים במטרה להגיע לאופטימיזציה ויעילות מקסימלית ולאורך זמן.
אנו מבצעים זאת בעזרת מגוון כלי אופטימיזציה הפועלים באופן קבוע ומבוקר על האתרים ועל השרתים של יופרס.

למה המחירים בדולרים?

כחלק מתכנון המוצר לשיווק שלו בחו"ל, החלטנו לשמור על רמת תמחור אחידה נוחה וברורה.

האם יש לי גישה למנהל קבצים דרך ממשק הניהול?

כמובן, אנחנו בuPress מספקים ללקוחות שלנו גישת ניהול קבצים דרך מנהל קבצים / FTP, לבחירתכם.

האם אפשר להוסיף דרך ממשק הניהול Cronjobs (פעולות מתוזמנות) ?

כמובן, תוכל להגדיר בקלות פעולות מתוזמנות (Cron jobs) דרך ממשק הניהול של יופרס.

האם יש אפשרות בממשק ל Addon domains?

אכן - יש בכל חבילות האחסון שלנו אופציה ל Addon domains ללא הגבלה.

איזה חבילת אחסון מתאימה לי ?

החבילה האישית, הראשונה - היא חבילה לאחסון אתר וורדפרס בודד עם נפח של עד 1000 מגה בייט.
החבילה המקצועית, השניה - היא חבילה לאחסון של עד שלושה אתרים ונפח מקסימלי של 3000 מגה בייט.
והחבילה העסקית, השלישית - היא חבילה לאחסון של עד 10 אתרים ונפח אחסון מקסימלי של 10 גיגה.

האם אני אקבל תיבות מייל עם הדומיין שלי?

אכן לקוחותינו מקבלים תיבות דואר ללא הגבלה, איכותיות ומקצועיות בשירות Inbox.co.il, דאגנו שתיבות המייל שלכם יהיו מופרדות מנפח האחסון של חבילת האחסון שלכם.

הרחב הכל צמצם הכל

האם ישנם תוספי וורדפרס אשר לא יעבדו על גבי האחסון שלכם?

כיום ישנם מעל 40000 תוספים בספריית התוספים של וורדפרס, אנחנו לא מאפשרים להפעיל רק מספר מזערי של תוספים על גבי שרת האחסון המנוהל שלנו,
לכן רוב הסיכויים שאם ברצונכם להשתמש בתוסף מסויים אתם יכולים להרגיש חופשי להשתמש בו!
רשימת התוספים הלא מאושרים - בקישור הבא

באיזו דרך אני מעביר את אתר הוורדפרס הישן שלי לחבילת האחסון - uPress?

לאחר יצירת המנוי דרך האתר - אתם מעבירים בקשה להעברת אתר לצוות uPress בצורה הבאה:
כניסה לפאנל הניהול uPress -> בחירה באתר שלכם -> סקירה כללית -> העברה אוטומטית של התקנת WordPress משרת אחר -> התחל תהליך.
כעת דירשו למלא מספר פרטי לשרת הישן בכדי שנוכל לבצע את העברת האתר.

ניתן לצפות בסרטון הדרכה בקישור הבא

כיצד אני מבטל את חבילת האחסון שלי?

ניתן לבטל את חבילה האחסון באופן עצמאי, בצורה הבאה:
דרך פאנל הניהול (עמוד כל האתרים) -> לחיצה על אייקון הפעולות (בסמוך לשם החבילה שלך) -> ביטול מנוי.
לאחר הביטול לא יבוצעו עוד חיובים בכרטיס האשראי.
אזהרה: ביטול חבילת אחסון ימחק אותה לצמיתות מהשרתים שלנו ללא אופציה לשיחזור בעתיד.
תוכלו לצפות במדריך לביצוע פעולה זו בקישור הבא.

האם ניתן לבצע שחזור הרשאות לקבצים לברירת המחדל?

על מנת לאפס את כל הרשאות הקבצים להגדרות ברירת המחדל,
יש לבחור דרך פאנל הניהול > האתר שלי > לשונית פיתוח > ניהול כלי אחסון > הרץ שחזור הרשאות.

איך אני מבצע שיתוף חבילת אחסון בין חשבונות?

ניתן לשתף גישה לחבילה ספציפית (אתר) על ידי כניסה לממשק הניהול > בחירה באתר הרצוי > לשונית הגדרות > ניהול שיתוף.
ניתן לבחור בין אחת מתוך שלושת ההרשאות הבאות: מנהל אתר, מפתח אתר, אדמין.

אני לא מצליח להתחבר עם localhost למסד נתונים שלי

מאחר ומערך השרתים שלנו מוגדר בצורה ייחודית - מסד הנתונים אינו נמצא בכתובת localhost, ולכן יש להזין את הכתובת localdb במקום localhost.

יש לי יכולת להגדיר Forwarders של תיבות אימיילים?

כמובן, ניתן לבצע זאת על ידי כניסה לממשק הניהול > לשונית מיילים > ניהול חשבון Inbox > יצירת הפניה חדשה.
ניתן לצפות במדריך וידאו בקישור הבא

איך אני פורס קובץ ZIP דרך מנהל הקבצים?

את\ה מעלה את קובץ הZIP דרך מנהל הקבצים \ FTP, לאחר מכן מאתר\ת את הקובץ במנהל הקבצים, ולוחץ\ת בשורה של הקובץ על הפקודה גלגל השיניים, ולאחר מכן על כפתור הפריסה.

האם אני יכול להשתמש בתוסף מטמון/Cache והיכן הוא מאוחסן?

מודל הקש שלנו הוא פלאגין שמתחבר לשרתי memcache ומבצע שמירה של האובייקטים והשאילתות.
אם אתה מעוניין במודל Cache נוסף שיעבוד במקביל (שישמור פלט שלם של עמוד + יבצע Minify לקבצי css ) - אנו מספקים ללקוחות שלנו את הפלאגין המקצועי ביותר wp-rocket - בחינם (העלות שלו היא 39$ לאתר).
יתר הפלאגינים אינם מאופשרים מכיוון שהם מתנגשים עם המודול המובנה שלנו.
בנוסף, יש לך אפשרות בפלאגין להגדיר מחיקה אוטומתית \ למחוק באופן ידני את המטמון.

האם יש אפשרות דרך מנהל הקבצים \ FTP לנהל את כלל הדומיינים שלי?

מטעמי אבטחה כל דומיין נמצא בסביבה עצמאית שאינה קשורה \ תלויה לחבילות אחרות.
לכן, תצטרכו לנהל כל דומיין / חבילה בנפרד.

האם אני יכול לקבל Class ip אחר?

ניתן על ידי השירות של Seo Edge הזמין בעבור כלל לקוחות uPress (בחבילות השרת המנוהל או בעלי שרת VPS),
אנו מאמינים ששירות זה יכול לספק תועלת רבה גם לבעל האתר באופן ישיר וגם לחברת קידום אתרים כאחד.
אנו מזמינים אתכם להתנסות בשירות ולקבל פרטים נוספים תחת seo-edge.

קיבלתי מייל שמתריע לי על חריגה מחבילת האחסון - מה עלי לעשות?

עליכם לבצע שדרוג לחבילת האחסון שלכם לחבילה גדולה יותר, ניתן לבצע זאת בצורה הבאה:
1. כניסה לפאנל הניהול
2. לחיצה על כפתור פעולות המנוי בסמוך לשם חבילת האחסון הנוכחית שלכם, בחירה בחבילת האחסון החדשה ומילוי 4 ספרות אחרונות של כרטיס האשראי.
אפשרות נוספת היא למחוק קבצים ישנים מהמערכת ובכל לפנות את נפח הדיסק המוקצה בחבילה מקבצים מיותרים.

הרחב הכל צמצם הכל

איך אני מקבל את החשבונית לאחר שאני מבצע רכישה של חבילת אחסון?

אנחנו שולחים פירוט חשבונית מלא לכתובת דואר האלקטרוני שלך, בנוסף ניתן לצפות בכלל החשבוניות על ידי כניסה לאיזור האישי בפאנל הניהול.