שאלות נפוצות

הרחב הכל צמצם הכל

במה uPress שונה משאר חברות האחסון?

ישנם שלושה קווים ברורים של הפרדה בין uPress לבין חברות אחסון אחרות שאתה יכול לבחור עבור האתר וורדפרס שלך: התמחות, שירות ואבטחה, וכלל הכלים שאנו מספקים - שאתה יכול להשתמש ישירות מפנל הניהול שלך WordPress.
ראשית, אנו מתמחים רק בWordPress וצרכי ​​האירוח הייחודיים שלה. זה מה שהופך את uPress למובילים בתחום האחסון פרימיום לאתרי וורדפרס רציניים. שנית, השירות והביטחון שלנו הם ראשונים במעלה. זה מה שמפריד אותנו מכל שאר חברות האחסון.
לאחר מכן, מחלקת התמיכה שלנו מאוישת על ידי אנשים שהם מומחים אך ורק בדבר אחד ויחידי - וורדפרס. ואתה יכול להיות רגוע בלילה בידיעה שיש לך על מי לסמוך.
לבסוף, יש לנו כלים ייחודיים שיסייעו לך בניהול האתר שלך, שיפור מהירות הטעינה, ועקב כך - שיפור הדירוג במנועי חיפוש. זה המטרה הסופית, נכון?

אם יש אפשרות להעביר תעודת SSL מהשרת הקודם שלי?

אנו נוכל להעביר לך את התעודת SSL מהשרת הקודם לשרת החדש, העלות תהיה 80 ש"ח חד פעמי,
במידה ותרצה לבצע דרכנו חידוש לתעודת SSL העלות תהיה 60$ לשנה.

האם יש לי גישה למנהל קבצים דרך ממשק הניהול?

כמובן, אנחנו בuPress מספקים ללקוחות שלנו גישת ניהול קבצים דרך מנהל קבצים / FTP, לבחירתכם.

האם אפשר להוסיף דרך ממשק הניהול Cronjobs (פעולות מתוזמנות) ?

כמובן, תוכל להגדיר בקלות פעולות מתוזמנות (Cron jobs) דרך ממשק הניהול של יופרס.

האם יש אפשרות בממשק ל Addon domains?

אכן - יש בכל חבילות האחסון שלנו אופציה ל Addon domains ללא הגבלה.

איזה חבילת אחסון מתאימה לי ?

הראשונה היא חבילה לאחסון אתר וורדפרס בודד עם נפח של עד 1000 מגה בייט.
השניה היא עד שלושה אתרים ונפח מקסימלי של 3000 מגה בייט.
השלישית היא עד 10 אתרים ונפח אחסון מקסימלי של 10 גיגה.

האם אני אקבל תיבות מייל עם הדומיין שלי?

אכן לקוחותינו מקבלים תיבות דואר ללא הגבלה, איכותיות ומקצועיות בשירות Inbox.co.il, דאגנו שתיבות המייל שלכם יהיו מופרדות מנפח האחסון של חבילת האחסון שלכם.

הרחב הכל צמצם הכל

האם ישנם תוספי וורדפרס אשר לא יעבדו על גבי האחסון שלכם?

כיום ישנם מעל 40000 תוספים בספריית התוספים של וורדפרס, אנחנו לא מאפשרים להפעיל רק מספר מזערי של תוספים על גבי שרת האחסון המנוהל שלנו,
לכן רוב הסיכויים שאם ברצונכם להשתמש בתוסף מסויים אתם יכולים להרגיש חופשי להשתמש בו!
רשימת התוספים הלא מאושרים - https://www.upress.co.il/disallowed-plugins

כיצד אני מבטל את חבילת האחסון שלי?

בכדי לבצע פעולה זו:
דרך פאנל הניהול (עמוד חבילת אחסון ראשי) -> לחיצה על אייקון הפעולות (בסמוך לשם החבילה שלך) -> ביטול חבילה -> פירוט הסיבה לביטול החבילה -> סימון "אני מאשר את ביטול החבילה" -> ולחיצה על "ביטול חבילה".
לאחר הביטול לא יבוצעו עוד חיובים בכרטיס האשראי.
אזהרה: ביטול חבילת אחסון ימחק אותה לצמיתות מהשרתים שלנו ללא אופציה לשיחזור בעתיד.

תוכלו לצפות במדריך לביצוע פעולה זו בקישור הבא.

האם ניתן לבצע שחזור הרשאות לקבצים לברירת המחדל?

על מנת לאפס את כל הרשאות הקבצים להגדרות ברירת המחדל,
יש לבחור דרך פאנל הניהול -> האתר שלי -> פיתוח -> ניהול כלי אחסון -> הרץ שחזור הרשאות.

באיזו דרך אני מעביר את אתר הוורדפרס הישן שלי לחבילת האחסון - uPress?

העברת האתר שלך מתבצעת בצורה כזו:
אתם מעבירים בקשה להעברת אתר לצוות uPress על ידי:

כניסה לפאנל הניהול uPress -> בחירה באתר שלכם -> סקירה כללית -> העברה אוטומטית של התקנת WordPress משרת אחר -> התחל תהליך.

כעת דירשו למלא מספר פרטים: כתובת פאנל הניהול של האחסון (Directadmin, cpanel וכדומה), שם משתמש, וסיסמא, ולחצו על כפתור "הבא".
יש באפשרותכם להוסיף הערה לצוות uPress - מומלץ לשלוח לנו פרטי גישת admin לאתר הוורדפרס, ולחצו על כפתור "שלח בקשה".
מרגע זה הבקשה עוברת לצוות uPress,
אנחנו נעשה את כל המאמצים להעביר את אתרכם בפרק הזמן הכי קצר שניתן.

ניתן לצפות בסרטון הדרכה בכתובת : https://www.upress.co.il/support/28

איך אני מבצע שיתוף חבילת אחסון בין חשבונות?

מהחבילה שברצונך לשתף:
דרך פאנל הניהול > בחירה באתר הרצוי > דרך לשונית הגדרות > ניהול שיתוף > הוסף שיתוף > כעת בחר את הכתובת המייל של החשבון שאתה מעוניין לשתף לו את החבילה ולחץ על "צור".
כעת נוצר לך קוד מזהה שיתוף שאותו נצטרך בחלק הבא.
מהחבילה שברצונך לקבל אתר משותף:
דרך פאנל הניהול > לחיצה על אייקון הפרופיל שלך בחלק העליון > הפעל חבילה משותפת > הזן את קוד מזהה השיתוף > ולחץ "הפעל שיתוף".

אני לא מצליח להתחבר עם localhost למסד נתונים שלי

מאחר ומערך השרתים שלנו מוגדר בצורה ייחודית - מסד הנתונים אינו נמצא בכתובת localhost, ולכן יש להזין את הכתובת localdb במקום localhost.

יש לי יכולת להגדיר Forwarders של תיבות אימיילים?

כמובן, ניתן לבצע זאת על ידי כניסה לממשק הניהול, תחת הלשונית מיילים.

איך אני פורס קובץ ZIP דרך מנהל הקבצים?

אתה מעלה את קובץ הZIP דרך מנהל הקבצים \ FTP, לאחר מכן מאתר את הקובץ במנהל הקבצים, ולוחץ בשורה של הקובץ על הפקודה Extract.

האם אני יכול להשתמש בתוסף מטמון/Cache והיכן הוא מאוחסן?

מודל הקש שלנו הוא פלאגין שמתחבר לשרתי memcache ומבצע שמירה של האובייקטים והשאילתות.
אם אתה מעוניין במודל Cache נוסף שיעבוד במקביל (שישמור פלט שלם של עמוד + יבצע Minify לקבצי css ) - אנו מספקים ללקוחות שלנו את הפלאגין המקצועי ביותר wp-rocket - בחינם (העלות שלו היא 39$ לאתר).
יתר הפלאגינים אינם מאופשרים מכיוון שהם מתנגשים עם המודול המובנה שלנו.
בנוסף, יש לך אפשרות בפלאגין להגדיר מחיקה אוטומתית \ למחוק באופן ידני את המטמון.

האם יש אפשרות דרך מנהל הקבצים \ FTP לנהל את כלל הדומיינים שלי?

לצערי לא - מטעמי אבטחה כל דומיין נמצא בסביבה עצמאית שלא קשורה \ תלויה לחבילות אחרות.
לכן, תצטרך לנהל כל דומיין/חבילה בנפרד.

האם אני יכול לקבל Class ip אחר?

לצערינו לא, אנחנו לא מספקים Class ip אחרים.

קיבלתי מייל שמתריע לי שניצלתי נפח דיסק יותר ממה שמוקצה לי בחבילה - מה עלי לעשות?

עליך לבצע שדרוג לחבילת האחסון שלך לחבילה גדולה יותר, ניתן לבצע זאת בצורה הבאה:
1. כניסה לפאנל הניהול
2. לחיצה על כפתור הפעולות בסמוך לחבילת האחסון הנוכחית שלך (למשל:חבילת האחסון המקצועית של uPress)
3. בחירת החבילה החדשה שלך ומילוי 4 ספרות אחרונות של כרטיס האשראי
4. לחיצה על כפתור שנה עכשיו

הרחב הכל צמצם הכל

איך אני מקבל את החשבונית לאחר שאני מבצע רכישה של חבילת אחסון?

אנחנו שולחים פירוט חשבונית מלא לכתובת דואר האלקטרוני שלך, בנוסף תוכל לצפות בכלל החשבוניות על ידי כניסה לאיזור האישי.