אתר זה משתמש בעוגיות למטרות שונות, כמפורט במדיניות הפרטיות.

איך להגדיל את המכירות באתר בעזרת צ'אט אונליין

דייב אברג'ל,

הבעיה העקרית באתרי חנות או אתרים המתעסקים במכירה היא לקוחות מנותקים מאדם אמיתי שיכול לענות על השאלות שלהם בזמן אמת.
תיכנסו לרגע לדמות של "בעל חנות מוצרי אלקטרוניקה בכיכר המדינה":
האם הייתם מסוגלים לעמוד מהצד ולהביט בלקוחות שלכם כאשר הם מבקשים תשובות לגבי מוצרי האלקטרוניקה שאתם מציעים בחנות?
או שמה הייתם מעדיפים להסתובב בין הלקוחות ולהציע את הידע שלכם לענות לכל שאלה?
בצ'אט, בדיוק כמו בדוגמה שסיפקנו, יש לכם את היכולת לספק ללקוחות שלכם תשובות חיוניות בזמן אמת ולהפוך לקוחות מתעניינים ללקוחות רוכשים.

במאמר זה אנחנו הולכים להסביר באיזה אופן צ'אט אונליין יכול להגדיל את המכירות של אתר הוורדפרס שלכם, וטיפים כיצד לעשות זאת בצורה הממירה ביותר.

livechat

1. צ'אט אונליין הוא שירות נוח ללקוחות

צ'אט אונליין הוא שירות נוח ללקוחות

מחקר בשם "Making Proactive Chat Work" שבוצע על ידי חברת פורסטר מצא מספר עובדות מאוד מעניינות:

"צרכנים רבים באינטרנט מחפשים ומבקשים עזרה מאדם אנושי בזמן שהם רוכשים באינטרנט.
למעשה, 44% מכלל הלקוחות הצרכניים באינטרנט אמרו שפתרון לשאלה על ידי אדם אנושי כשנמצאים בעיצומו של תהליך רכישה
זה אחד האלמנטים הכי חשובים שאתר המתעסק במכירות באינטרנט יכול להציע ללקוחות שלו."

מערכת של צ'אט אונליין אנושי מספקת ללקוחות האתר מענה מיידי לעזרה, או לשאלות.
זמן ההמתנה הוא בדרך כלל הרבה יותר מהיר מזמן ההמתנה של מענה טלפוני, והלקוחות יכולים בקלות להתעסק בדברים נוספים במקביל (בזמן שממתינים לנציג).
בנוסף, נחסך הכאב של לחייג למספר של 1-800 ולנווט דרך מבוך של אפשרויות בלי הגבלה.

"מחקר צרכנים נוסף שבוצע על ידי חברת ATG מצא כי 90% מהלקוחות במחקר חושבים שצ'אט אונליין הוא יעיל יותר ממענה טלפוני,
עובדה נוספת ומאוד חשובה היא – 62% מכלל הלקוחות במחקר היו מעוניינים לחזור לאתר שמציע שירותי צ'אט אונליין.
38% נוספים מהמשיבים דיווחו כי הם ביצעו את הרכישה באתר במקביל לזמן שחלונית הצ'אט באתר עדיין פעילה.
כל הטענות מתבססות על משתמשים צרכניים שביצעו רכישה באינטרנט לפחות פעם בשבוע."

2. צ'אט אונליין חוסך בהוצאות

צ'אט אונליין חוסך בהוצאות

מערכת צ'אט אונליין מוכיחה באופן עקבי שהיא יכולה לחסוך במשימות העובדים ובזמן השיחות הטלפוניות (וההוצאות). היתרונות הבולטים בחסכון ההוצאות:

  1. מערכת צ'אט אונליין מפחיתה את עלויות מוקדי השירות הטלפוני (שכירים או שירות חיצוני), על ידי הפחתה של תנועה לכיוון המענה הטלפוני.
  2. מערכת צ'אט אונליין מגבירה את היעילות של העובד בכך שהיא מאפשרת לאדם בודד להתמודד עם מספר מרובה של שיחות צ'אט במקביל,
    ובעקבות כך לחסוך ולצמצם את מספר העובדים המספקים מענה (צ'אט או טלפוני).

אז העובדים מבזבזים הרבה פחות זמן על שיחות טלפון, הם יכולים לענות בצ'אט למספר לקוחות במקביל,
לקצר את זמן ההמתנה לנציג באופן מרשים בהחלט ביחס לזמן המתנה לנציג טלפוני.
תהליך זה לא רק חוסך בהוצאות, אלא גם מעלה את הסיכוי למכירה באתר האינטרנט שלכם.

3. צ'אט אונליין מגדיל את המכירות

צ'אט אונליין מגדיל את המכירות

המגמה הכללית בקרב המשתמשים בקבוצות השיווק ובפורמים היא כי צ'אט אונליין באתר אינטרנט יכול להוביל בדרך כלל לשיפור משמעותי באחוזי המכירות.
מגזין פורבס מדווח על מחקר שנערך לאחרונה:

"בשנת 2008 (שנת הפריצה הגדולה של מערכות הצ'אט) ולס פארגו ביצע נסיון שני בכדי למנף את מערכות הצ'אט לסוכניות למכירת מכוניות באינטרנט,
לשמחתו, הפעם התוצאות היו צלולות וברורות. שיפור ציון הלקוחות בנושאי שביעות רצון, ושיפור דו-ספרתי בהמרות של לקוחות פוטנציאלים ללקוחות רוכשים."

המפתח הוא שיש ללקוחות מישהו שפנוי באופן מיידי ללוות אותם בתהליך המכירה במידה והם הופכים למבולבלים או שיש להם שאלה שיכולה לשבור את המכירה.
מערכת צ'אט אונליין עוזרת למנוע את הנשירה של לקוחות מבולבלים, ודואגת שעגלות קניות מלאות יסיימו את תהליך הרכישה בהצלחה.

4. צ'אט אונליין מספק לך יתרון על פני המתחרים שלך

צ'אט אונליין מספק לך יתרון על פני המתחרים שלך

אם אתם רוצים לספק לעצמכם יתרון על פני המתחרים שלכם, צ'אט אונליין הוא תכונת המפתח שחייבת להיות בכדי להיות תחרותי.
למעשה, צ'אט אונליין מספק דרך פשוטה להתחבר עם הלקוחות שלך שמשלמים ממיטב כספם באתר האינטרנט שלכם. הדוח על ידי E-Marketer מצא:

"כמעט 2 מתוך 10 לקוחות צרכניים שהשתתפו במחקר ביצעו הזמנה של מעל 75% מסכום הקנייה הממוצעת בחגים"

האם אתם עדיין לא משוכנעים עדיין? החסכון בהוצאות ושיפור הנוחות למשתמשים ולצוות העובדים הופך את מערכת הצ'אט אונליין לא רק למעשית בעבור עסקים ,
אלא ככלי הכרחי לכל חברה השואפת להגיע לעסק משגשג, על ידי מתן שירות לקוחות מעולה.

5. צ'אט אונליין נוגע בנקודות הכאב של הלקוחות

צ'אט אונליין נוגע בנקודות הכאב של הלקוחות

התסכול או הצורך של הלקוח שטרם התממש נקרא "נקודות הכאב", צ'אט אונליין מספק גישה מיידית לנקודות הכאב של הלקוחות.
לצורך העניין, כאשר לקוחות משתמשים בצ'אט אונליין הם ינסו להבטיח שהמוצר שהם מתכוונים לרכוש יהיה בדיוק כמו שפרסומת,
או ההנחה שהם אמורים לקבל תתקבל באופן תקין בלי שום בעיות.
הצ'אט נועד בכדי לספק לגולשים תחושת ביטחון, להסיר את החששוות והבלבול, וללוות את הלקוח אל עמוד הרכישה בהצלחה.
בנוסף, כאשר נציגי צ'אט אונליין משוחחים עם לקוחות, הם יכולים לגלות דרכים כיצד לשפר את השירות, המוצרים, והשירותים של החברה.

התחילו לעבוד עם צ'אט אונליין באתר הוורדפרס שלכם

במידה ואתם מעוניינים להתחיל להשתמש בצ'אט אונליין באתר הוורדפרס שלכם ולהתחיל להגדיל את המכירות,
אנחנו ממליצים להשתמש ב livechat, שנחשבת לאפלקציית הצ'אט הנפוצה ביותר כיום (בתשלום), עם ממשק נוח ופשוט לתפעול,
ולא במקרה זוהי אפליקציית הצ'אט שאנחנו משתמשים בה בכלל השירותים שלנו, כולל באתר uPress.

למען האמת ישנם מערכות צ'אט חינמיות \ זולות במגוון סוגים ובשיטות תמחור שונות, אך במידה ותסתכלו על מדד האיכות / תועלת – מערכת הצ'אט livechat שווה את המחיר בהחלט,
חווית השימוש ללקוחות הפוטנציאלים באתר, ולצוות האתר היא פשוט נהדרת.

כעת ההחלטה היא שלכם!

האם השתמשתם בצ'אט אונליין באתר הוורדפרס שלכם? מה הייתה החוויה? בבקשה תיידעו אותנו בתגובה לפוסט.

טיפ קטן לבעלי אתרים בשפה העברית

לאחר הכניסה לממשק של ניהול חשבון הצ'אט, גשו ל-Chat Window > בחרו Language – בסעיף זה תוכלו לתרגם מספר ביטויים לשפה העברית.

תחת הממשק של חשבון הצ'אט, גשו ל-Chat Window > בחרו Theme > כעת לחצו על Customize using own CSS  – בסעיף זה תוכלו להכניס קוד CSS המותאם אישית לפי הצרכים שלכם.

להלן קטע קוד CSS שמבצע תיקון לכיווני הטקסט לשפה המותאמים לשפה העברית:

span.msg-text,
div.form_header,
textarea,
input#name,
.form,
#invitation_message_text {
    text-align: right;
    direction: rtl;
}
#body input.checkbox,
#body input.radio {
    float: right;
    margin-left: 5px;
    margin-right: 0;
}

דייב אברג'ל

סמנכ"ל ומייסד uPress, מפתח Backend & Frontend, מתמחה בשיפור ביצועים לאתרי וורדפרס, טיפול בבעיות אבטחה מתקדמות, ושיווק ברשתות חברתיות. שותף פעיל במספר פרוייקטים מעניינים בתחום המוגשים כתרומה לקהילה - WiPi, Enable, Greenicon, Speedom, ועוד..

  • אולי יעניין אותך..

  • כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *